دنياي دانستني ها دنياي دانستني ها .

دنياي دانستني ها

بهترين مشاغل براي زنان بعد از مهاجرت

زنان بخش مهمي از مهاجران دنيا را تشكيل مي‌دهند و اشتغال يكي از مهم‌ترين نيازهاي آن‌ها است. معمولا پيدا كردن شغل در يك كشور خارجي با چالش‌هاي زيادي روبرو است. تفاوت‌هاي فرهنگي، آشنا نبودن با زبان كشور مقصد و همچنين آشنا نبودن با بازار كار و قوانين مربوط به آن، موانعي هستند كه پيش روي زنان مهاجر قرار دارند. 

با توجه به افزايش مهاجرت زنان به كشورهاي ديگر، در اين مقاله به معرفي بهترين مشاغل براي زنان بعد از مهاجرت مي‌پردازيم.

فرصت‌هاي شغلي مناسب زنان پس از مهاجرت

اگر زنان بعد از مهاجرت به شغل مناسبي مشغول شوند، نتيجه بهتري از مهاجرت خود مي‌گيرند. براي مشخص كردن شغل‌هاي مناسب هر فرد بايد به توانايي‌ها و مهارت‌هاي او توجه شود.

يكي از شغل‌ هاي مناسب زنان، مديريت است. چون زنان در تشخيص احساسات و نياز طرف مقابل و ايجاد ارتباط بسيار خوب عمل مي‌كنند. 

دوركاري نيز يكي از روش‌هايي است كه مي‌تواند موانع اشتغال را برطرف كند. امروزه به لطف اينترنت، كامپيوتر و انواع اپليكيشن‌هاي موبايل فرصت‌هاي شغلي زيادي ايجاد شده است.

بيشتر بخوانيد : مراحل خريد خانه در كانادا

بهترين كشورها براي اشتغال زنان 

آمارهاي مربوط به سال 2020 نشان مي‌‌دهد كه در بعضي از كشورها وضعيت اشتغال زنان مناسب‌تر است. در استراليا 70 درصد زنان از شغل خود رضايت دارند. در هلند 92 درصد زنان و در مالتا دو سوم زنان شغل مناسبي دارند. در لوكزامبورگ نيز 76 درصد زنان از درآمد و امنيت شغلي خود راضي هستند. از ساير كشورهاي مناسب براي اشتغال زنان مي‌توان به دانمارك، نروژ، تايوان و چك اشاره كرد.

ادامه مطلب را در لينك زير بخوانيد:

https://invespot.net/blog/the-best-jobs-for-women-after-immigration/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۲۰ توسط:onlineblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :